Zdjęć w książkach uniemożliwiających dzieciom skupić

Naukowcy z University of Sussex, Wielka Brytania przedstawiła światu oświadczenie, w którym twierdził, że duża ilość ilustracji w książkach dla dzieci mieć negatywny wpływ na pamięć dziecka.

Według nich, dzieci muszą słuchać więcej niż do oglądania, i obraz.

Fakt ten znajduje potwierdzenie w doświadczeniu, że mieli i opisanego w publikacji Daily Mail. Doświadczenie istotą jest następujący.

rodzice z dziećmi w wieku poniżej 3 lat został zaproszony do przeprowadzenia eksperymentu. Zostali oni podzieleni na dwie grupy. Jedna grupa otrzymała książkę, w której zdjęcia były po obu stronach, druga grupa-książkę, w której obrazy zostały wydrukowane tylko po jednej stronie.

W wyniku eksperymentu okazało się, że kiedy dzieci patrzeć na obraz, który jest więcej niż jeden, uczą mniej odczytu informacji z rodzicami. Gdy tylko jeden obraz – dziecko postrzega większy tekst przeczytać i przypomniał, około 2 razy więcej nieznanych słów. W ten sposób stwierdzono, że w obecnym ognisku strony książka marketingowego. Po tym wszystkim, piękna książka, tym dłużej będzie kupować. Jednak poziom inteligencji dzieci z takich książek obozu rozwijać mniej niż minimalna liczba obrazów.

Czytaj więcej:
pożyczki bez zaświadczeń Krzyż Wielkopolski;
pożyczki bez zaświadczeń Sieraków;
pożyczki bez zaświadczeń Buk;
pożyczki bez zaświadczeń Wieleń;
pożyczki bez zaświadczeń Stęszew;